Sanomalehti laajentaa verkkokauppaan

16.9.2013 11:25Uutiset » Toimiala

Hämeen Sanomat laajentaa toimintaansa verkkokauppaan. Lehtiyhtiö on avannut jo kaksi verkkokauppaa, joista toinen keskittyy sisustukseen ja kauneuden tuotteisiin. Toinen kaupoista tarjoaa kalastustarvikkeita.

Verkkokauppa ei ensimmäisenä tule mieleen lehtiyhtiön laajentumisalueena. Hämeen Sanomat panostaa kuitenkin siihen saatuaan hyviä kokemuksia ensimmäisestä verkkokaupastaan.

– Hämeen Sanomat avasi ensimmäisen yhteisöverkkokauppansa Kalastamo.comin viime tammikuussa. Hyvät kokemukset Kalastamo.comista ja selkeä tarve myös sisustus- ja kauneuspuolen yrittäjiltä saivat meidät laajentamaan yhteisöverkkokauppamalliamme myös Bellapuodissa, sanoo Aina Group Oyj:n toimitusjohtaja Pauli Uusi-Kilponen.

– Hämeen Sanomat on jo 134 vuoden ajan yhdistänyt kauppiaita ja kuluttajia perinteisessä printtimediassa, joten mallin jatkaminen myös sähköisessä kaupankäynnissä on luonnollinen jatkumo historiassamme.

Uusi verkkokauppa Bellapuoti.com kokoaa saman katon alle laajan valikoiman sisustuksen ja kauneuden tuotteita eri kauppiailta ympäri Suomen. Sivuston avautuessa tarjolla on yli 8 000 tuotetta yli sadalta kauppiaalta. Tuotteita ja kauppiaita on tulossa lisää syksyn ja talven aikana.Palvelun ovat tuottaneet yhteistyössä lehtiyhtiö ja Bastella Media Oy.

Molemmat verkkokaupat liittyvät blogisivustoihin. Kuvassa lehden verkkoetusivu ja siinä verkkokaupan mainosbanneri.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone