RAY:n Raymond-lehti sai kultaa suunnittelusta

22.11.2013 09:37Uutiset » Toimiala

Raha-automaattiyhdistyksen Raymond valittiin parhaiten suunnitelluksi asiakaslehdeksi kansainvälisessä lehtikilpailussa Yhdysvalloissa. Raymond voitti kultaa Min – For Magazine Brand Leadersin kilpailussa Custom Publication Design -sarjassa. Lisäksi New Yorkissa järjestetyssä gaalassa Raymond sai myös kunniamaininnan valokuvistaan Photo Gallery -sarjassa.

Raymond on RAY:n asiakaslehti ja se tavoittaa Aikakausmedian asiakaslehtitutkimuksen mukaan 124 000 kappaleen levikillään noin 225 000 lukijaa. Vuonna 2012 Raymond palkittiin Suomen parhaana asiakaslehtenä viestinnän ammattilaisten ProComin kilpailussa. Vuosi sitten lehti sai New Yorkista hopeaa parhaan uuden aikakauslehden Pearl-kilpailussa.

Raymondin visuaalisista ratkaisuista vastaa lehden AD Jesper Vuori, A-lehdet Dialogin visuaalinen johtaja. RAY tuottaa Raymondia yhteistyössä A-Lehdet Dialogin kanssa. Tekijöihin kuuluvat monet ammattifreelancerit. Toimitustyötä johtaa RAY:n toimituspäällikkö Tero Salonen.

Kuva Raymond-lehtiä 2013, RAY.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone