Nordic Morning panostaa asiakkuusmarkkinointiin

3.10.2014 08:16Uutiset » Toimiala

Viestinnän palveluyhtiö Nordic Morning on ostanut Seed Digital Media Oy:n. Seed Digital Media tekee asiakkuusmarkkinoinnin ohjelmia ja sen liikevaihto oli kaksi miljoonaa euroa vuonna 2013. Yhtiö tulee toimimaan yhteistyössä Klikin ja Edita Priman kanssa. Edita Priman toimitusjohtaja Heikki Autiosta tulee myös Seedin toimitusjohtaja.

Nordic Morningissa uuden konserniyhtiön läheisimmät yhteistyökumppanit ovat digitaaliseen markkinointiin erikoistunut Klikki ja Edita Prima, joka on viime vuodet panostanut vahvasti markkinoinnin automaatioon ja personoidun viestinnän tuotantoon. Heikki Aution mukaan yhdistämällä näiden kolmen yhtiön osaaminen luodaan kaikkikanavaista asiakkuusmarkkinointia, jossa asiakaskokemus jatkuu saumattomana koko elinkaaren ajan.

– Odotamme asiakkaina yhä yksilöllisempää palvelua. Arvostamme sitä, että meitä lähestytään ajankohtaisilla ja tarpeisiimme vetoavilla viesteillä. Seed Digital Median avulla pystymme luomaan entistä tehokkaampaa monikanavaista dialogia asiakkaidemme ja heidän asiakkaidensa välille, analysoimaan tätä dialogia ja mittaamaan sen tuloksia, sanoo Nordic Morningin toimitusjohtaja Timo Lepistö.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone