Nimityksiä: Veera Siivonen HS:n markkinointijohtajaksi

17.1.2017 09:53Uutiset » Toimiala
Veera Siivonen.

DI Veera Siivonen, 36, on valittu Helsingin Sanomien markkinointijohtajaksi 1.2.2017 alkaen. Veera Siivonen siirtyy uuteen tehtäväänsä Helsingin Sanomien Head of Strategy and Business Development -tehtävästä.

Aiemmin Sihvonen on toiminut markkinoinnin ja tuotehallinnan tehtävissä Nokialla ja Blykissä.

– Hesarin markkinointi on jo muuttunut ja edelleen kehittyy sisältövetoisemmaksi kaikissa kanavissa. Veera tuo markkinointi- ja tuotetiimiimme uudenlaista analyyttisuutta sekä strategian systemaattista toteuttamista, jota tuoteportfoliomme voimakas digitalisaatio edellyttää, Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta toteaa.

HS:n sisältömarkkinointipäälliköksi on nimitetty 22.12. alkaen FM Niina Käkelä, 36. Hänen vastuullaan on HS:n sisältömarkkinoinnin kokonaisuus ja sen kehittäminen. Käkelä siirtyi Helsingin Sanomiin Nelonen Mediasta, missä hän on työskennellyt PR & Press -tiimin vetäjänä, ja kehittänyt Nelonen Median ohjelmatiedotusta. Aiemmin hän on työskennellyt mm. uutispäällikkönä Ilta-Sanomissa.

Niina Korhonen.

Niina Korhonen kehityspäälliköksi Aller Median sisältömarkkinointiin
Aller Median sisältömarkkinointiyksikön Aller Ideasin kehityspäällikkönä Niina Korhonen ryhtyy rakentamaan asiakkaiden brändejä sisällöt edellä.

Uudessa tehtävässään YTM Niina Korhonen (28) kehittää ja ideoi kaupallisia sisältökonsepteja ja monikanavaisia sisältöstrategioita. Korhonen on aiemmin työskennellyt SOK:lla, jossa hän on vastannut Yhteishyvä-brändin sisältötiimin vetämisestä ja brändin uudistuksesta.

Kasvuvaiheessa olevassa Aller Ideasissa Korhosta houkuttaa journalistinen ote sisältömarkkinointiin.

– Brändijournalismi on paras tapa päästä kuluttajan iholle, ja siksi vaikuttavimmat kaupalliset sisällöt syntyvät juuri journalismin keinoin. Kun elämyksellinen tarinankerronta yhdistetään asiakkaidemme liiketoiminnallisiin tavoitteisiin ja tarkkaan dataan ydinkohderyhmästä, olemme vaikuttavan sisältömarkkinoinnin ytimessä, Korhonen sanoo.

Korhonen on aiemmin työskennellyt myös tuottajana Alma 360:ssa ja toimittajana mm. Aamulehdessä ja Savon Sanomissa.

Nimitysuutisia Otavan oppimateriaaleissa
Medianomi YAMK Minna Tuorila on valittu palvelupäälliköksi oppimateriaalien digitaalisen tuotannon tiimiin. Hän aloittaa tehtävässä 24.1.2017.

Tuorila tulee vakuutusalalta, aiemmin hän on työskennellyt Tammi Oppimateriaalien ja Sanoma Pron markkinoinnissa yhteensä 14 vuoden ajan.

Tradenomi Tanja Wallström on nimitetty oppimateriaalien markkinointiin markkinointipäälliköksi 16.1.2017 alkaen. Tanja Wallströmillä on pitkä kokemus markkinointitehtävistä Digita Oy:stä, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2001 lähtien, viimeisimmäksi viestintä- ja markkinointipäällikkönä.

Metsätalousinsinööri Jouni Joronen on nimitetty myyntiryhmäpäälliköksi oppimateriaalien myyntiin 1.1.2017 alkaen. Jouni Joronen on työskennellyt aiemmin myyntipäällikkönä Otavan oppimateriaalien myynnissä vuodesta 2008 lähtien.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone