Marvaco ja amerikkalainen CSW aloittavat yhteistyön

31.5.2017 08:25Uutiset » Toimiala
Kuvassa Marvacon toimitusjohtaja Kai Lankinen ja CSW:n toimitusjohtaja Laura Wright. Kuva: Marvaco.

Premediayhtiöt Marvaco ja CSW ovat sopineet strategisen yhteistyön aloittamisesta. Sen tavoitteena on tarjota asiakkaille laajempaa palvelua, suurempaa kapasiteettia ja parempaa brändinhallintaa.

CSW:llä on USA:ssa kolme tuotantolaitosta, jotka palvelevat yhtiön asiakkaita Pohjois-Amerikassa. Pohjoismaissa toimivalla Marvacolla on seitsemän toimipistettä Suomessa ja Ruotsissa.

Atlantin ylittävällä yhteistyöllä vahvistetaan tiedotteen mukaan yhtiöiden kilpailukykyä ja tehostetaan yhteneväisiä toimintoja, kuten ostoja. Marvaco ja CSW pystyvät yhdessä tarjoamaan kokonaisvaltaisia premediapalveluita, kuten pakkaussuunnittelua ja versiointia, painopinnan valmistusta, mockuppeja, 3D mallinnusta, EGP-hallittua värierottelua sekä painatusaineiston hallintaa mannerten välillä.

Globaali partneri brändeille

– Mitä enemmän huomasimme muistuttavamme toisiamme niin yrityskulttuurin kuin jatkuvan uusien teknologioiden kehittämisen osalta, sitä järkevämmältä yhteistyön aloittaminen tuntui, toteaa Marvacon toimitusjohtaja Kai Lankinen.

Molemmat yritykset pitävät tärkeänä innovatiivisten ratkaisujen tuottamista pakkausalalle. Ratkaisut virtaviivaistavat yhteydenpitoa sidosryhmien välillä ja tukevat tuotekehitysprojekteja, jotka tuottavat puolestaan parhaita mahdollisia lopputuloksia painoille ja brändeille. Näitä ovat muun muassa samanaikaisesti mutta riippumattomasti kehitetyt valkoisen painovärin peittävyyteen, korkealaatuiseen fleksopainatukseen ja laajennetun EGP-väriavaruuden painamiseen liittyvät ratkaisut.

– Brändin yhtenäinen ja johdonmukainen läsnäolo eri maanosien markkinoilla kasvaa tulevaisuudessa entistä merkittävämmäksi osaksi globaalia kaupankäyntiä. Juuri siksi, auttaaksemme asiakkaitamme Atlantin molemmin puolin, olemme aloittaneet yhteistyön Marvacon kanssa, toteaa CSW:n toimitusjohtaja Laura Wright. Kumppanuus tarjoaa brändinomistajille globaalin pakkausprepress -partnerin, joka turvaa brändin pakkausilmeen yhtenäisyyden Pohjois-Amerikan sekä Euroopan, ja pian myös Etelä-Amerikan sekä Aasian markkinoilla.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone