Mainontaratkaisu voitti Think Ink -innovaatiokilpailun

17.11.2016 08:36Uutiset » Toimiala

wake-dynamite-channels

Viestintäalan tutkimussäätiön Think Ink -innovaatiokilpailun voittajat on valittu. Pääpalkinnon saa Wake Dynamite, joka on ratkaisu reaaliaikaisen mainonnan hallintaan. Toiseksi tuli Package Value Toolkit, jonka avulla yritykset voivat testata pakkausten konsepteja.

Kolmannelle palkintosijalle ylsivät lisättyä todellisuutta käyttävä Arilyn ja mediapalveluiden käyttäjien tilannetietoa hyödyntävä Kontekstimoottori. 80 000–10 000 euron palkinnot on tarkoitettu ideoiden jatkokehittämiseen.

Valve Median kehittämä Wake Dynamiten tavoitteena on ollut helppokäyttöinen dynaamisen mainonnan hallinnan järjestelmä, jonka avulla mainostaja voi muokata omia mainoksiaan reaaliaikaisesti televisiossa, verkossa ja muilla digitaalisilla pinnoilla vaikkapa kotisohvalta käsin. Mainoskampanja elää Wake Dynamiten avulla kampanjan edetessä ja reagoi eri tilanteisiin.

Kilpailun raadin puheenjohtaja Timo Ketonen perustelee valintaa Wake Dynamiten uutuusarvolla ja kansainvälisellä potentiaalilla. Ratkaisu osui myös hyvin kilpailun tämänkertaiseen ’Mullista mainonta’ -teemaan.

Viestintäalan tutkimussäätiö järjesti Think Ink -kilpailun kolmatta kertaa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone