Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Löfbergsin kahvikampanja palkittiin Editkilpailussa

25.3.2022 08:59Uutiset » Toimiala
Löfbergs-kahvibrändin mainoskampanja näkyi useissa painetuissa ja digitaalisissa medioissa. Kuva: Aikakausmedia.

Ruotsalaisen Löfbergs-kahvibrändin mainoskampanja palkittiin vuoden aikakausmedia-kampanjana Editkilpailussa. Kampanjan teema oli ”Vahva kahvi vahvalle kansalle” ja sen toteutti Nitro Group.

Vuoden kampanja palkittiin kilpailussa nyt toista kertaa. Sarjan tärkeimpänä arviointikriteerinä on kampanjan tuloksellisuus. Aikakausmedian Editkilpailussa palkittiin onnistumisia 3 markkinoinnillisessa ja 14 toimituksellisessa sarjassa.

Vuoden aikakauslehtimainoksena palkittiin HelsinkiMission kolmiosainen mainossarja ”Anna lahja, joka kannattelee”. Marras–joulukuussa aikakauslehdissä näkyneet mainokset kannustivat suomalaisia taisteluun yksinäisyyttä vastaan. Mainokset toteutti TBWA\Helsinki.

Vuoden aikakausmedia-mainostajaksi valittiin Kesko, joka näkyy tuomariston mukaan aikakausmedioissa isosti ja erottuu laadulla. Sarjassa palkitaan mainostaja, jonka mainospanostukset ovat merkittävät ja joka hyödyntää aikakausmedioita monipuolisesti niiden eri kanavissa. Vuonna 2021 valinnassa painotettiin mainonnan laatua.

Yksityiskohta HelsinkiMission palkitusta mainoksesta. Kuva: Aikakausmedia.
Share: