Kesko rakentaa ruokamediaa Allerin kanssa

14.8.2015 07:24Uutiset » Toimiala

Keskon tavoitteena on rakentaa Suomen johtava ruokamedia. Keskon päivittäistavarakauppa aloittaa mittavan yhteistyön mediatalo Allerin kanssa. Yhteistyön tavoitteena on vahvistaa omien medioiden sisältöjen laatua, vaikuttavuutta ja tehokkuutta.

– Keskon uuden strategian mukaisesti haluamme erottua kilpailijoistamme laadulla ja palvelulla. K-ruoka-mediat tuottavat asiakkaille jatkossa entistä kiinnostavampia sisältöjä, jotka helpottavat arkea, kertoo Keskon päivittäistavarakaupan toimialan markkinointi- ja konseptipalveluista vastaava johtaja Mika Rautiainen.

Allerin kanssa solmittu sopimus kattaa sisältöyhteistyön kaikissa K-ruoka-brändin medioissa. K-ruoka-brändin medioihin kuuluvat tällä hetkellä Keskon päivittäistavarakauppatoimialan ja K-ruokakauppojen sähköiset kanavat, MitäTänäänSyötäisiin?-tv-ohjelma, K-ruokakaupoista jaettava sesonkilehti K-RuokaPirkka sekä kotiin jaettavan Pirkka-lehden ruokaliite. K-ruoka.fin reseptipankissa on tällä hetkellä lähes 6 000 Ruokakeskon koekeittiön suunnittelemaa ja testaamaa reseptiä.

– Valitsimme yhteistyökumppaniksi Allerin, sillä Allerin intohimoinen suhtautuminen sisältöihin ja osaaminen sopivat yhteen tavoitteidemme kanssa. Lisäksi heillä on Dinglen myötä vahvaa osaamista asiakasta kiinnostavien digitaalisten ja sosiaalisen median sisältöjen kehittämisestä, kertoo Rautiainen.

Kuva: Kesko

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone