Keskisuomalaisen digijohtajaksi Kirsi Hakaniemi

2.12.2014 08:48Uutiset » Toimiala

Keskisuomalainen-konserni laajentaa digitaalisen liiketoiminnan yksikköään keskittämällä siihen konsernin koko digitaalisen kehityksen. Konsernin digitaalisen liiketoiminnan johtajana aloittaa 1. tammikuuta 2015 KTM Kirsi Hakaniemi.

Hakaniemestä tulee myös konsernin johtoryhmän jäsen. Hän on aiemmin toiminut Sanomalehti Keskisuomalainen Oy:n ja Keskisuomalainen-konsernin verkkoliiketoiminnan päällikkönä. Viime vuoden Hakaniemi tutki Oxfordissa Helsingin Sanomain Säätiön stipendiaattina alueellisten sanomalehtiyhtiöiden digitalisoitumista.

Keskisuomalainen-konsernin digiyksikön tehtävänä on johtaa konsernin uutta digitaalista liiketoimintaa ja luoda edellytyksiä konsernin mediabrändien liiketoiminnalle. Tavoitteena on vauhdittaa Keskisuomalainen-konsernin digitaalisen liiketoiminnan kasvua.

Kuva Keskisuomalainen-konserni.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone