Kahden viikon putkiremontti vuoden viestintätyö

5.6.2017 09:54Uutiset » Toimiala
Fira toteutti nopean putkiremontin vuonna 2016 Satumaanpolulla Helsingissä. Kuva: Fira Palvelut.

Kahden viikon putkiremonttia mainostava kampanja valittiin Vuoden viestintätyöksi MTL Communications Awards -kilpailussa. Vuoden viestintätoimisto on Republic of Communications.

Vuoden viestintäteoksi nousi Viestintä Oy Drumin sekä Fira Palveluiden kahden viikon putkiremontti.

– Työssä oli hyödynnetty asiakkaan vahva liiketoimintaidea tehokkaasti ja se sisälsi hienoja ja rohkeita taktisia oivalluksia. Kampanja nosti rakennusalan muutostarpeen keskustelunaiheeksi ja haastoi koko alan miettimään asioita uudella tavalla. Viestinnän onnistuminen näkyi selvästi myös asiakkaan tilauskirjoissa, perustelee valintaa tuomariston puheenjohtaja Liisa Kivelä.

Tuomaristo valitsi Vuoden viestintätoimistoksi Republic of Communicationsin, jolla oli kilpailussa useita hyviä töitä. Kolme niistä nousi shortlistalle ja yksi kategorian voittoon. Toimisto on perustelujen mukaan hyvämaineinen, kasvanut voimakkaasti ja tehnyt hyvää tulosta. Republicilla on erinomainen kyky tuottaa kaupallisia menestystarinoita uusille toimijoille ja haastajabrändeille kuten Huawei, Onnibus ja Burger King.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone