JCDecaux voitti Helsingin pysäkkikatossopimuksen

10.8.2017 08:00Uutiset » Toimiala
Kuva: JCDecaux.

JCDecaux on voittanut Helsingin joukkoliikenteen pysäkkikatossopimuksen tarjouskilpailun jälkeen. Uusi sopimus on 20-vuotinen ja se takaa yhtiölle yksinoikeuden mainontaan 1 500:lla linja-auto- ja raitiovaunupysäkillä.

Osana sopimusta tullaan asentamaan 250 digitaalista näyttöä Helsinkiin. Niistä syntyy tiedotteen mukaan tavoittavin digitaalisen ulkomainonnan kokonaisuus Suomessa. Myös klassinen ulkomainonta, julisteet, jatkaa Helsingin katukuvassa tarjoten mainostajille laajaa näkyvyyttä niin valtakunnallisesti kuin pääkaupunkiseudulla.

Sopimuksen myötä JCDecaux’n digitaalinen kehitys jatkuu vahvana. Tänä vuonna Tampereelle on lanseerattu digitaalinen vaikutusalue Digizone Tampere ja syksyllä Digizone Underground -mainosympäristö laajenee Länsimetroon.

– Olemme erittäin tyytyväisiä jo 20 vuotta jatkuneen yhteistyön jatkumisesta Helsingin joukkoliikenteen kanssa. Helsinki liittyy muiden pääkaupunkien joukkoon digitaalisen ulkomainonnan kehittäjänä, ja perinteiset ulkomainosmuodot tavoittavat edelleen 67 % Suomen väestöstä viikossa, sanoo Jean-François Decaux, globaalin JCDecaux-yhtiön hallituksen puheenjohtaja.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone