Ikean luottamus painettuun mediaan palkittiin

14.4.2014 07:30Uutiset » Toimiala

Ikea luottaa edelleen vahvasti painettuun mediaan. Se panosti vuonna 2013 aikakauslehtimainontaan 25 prosenttia enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Ikea nousi myös toimialansa selväksi ykkösmainostajaksi aikakauslehdissä. Ikea palkittiin parhaan aikakauslehtimainostajana Edit-kilpailussa.

Editin tiedotteen mukaan Ikea tekee mainontaa, joka inspiroi ja innostaa kuluttajia. Tutkimusten mukaan Ikean aikakauslehdissä toteuttama mainonta aktivoi, antaa ideoita ja houkuttelee kuluttajat ostoksille.

Aikakausmedian vuosittaisessa kilpailussa jaettiin mainonnallisten sarjojen lisäksi voitot yhteensä 14 toimituksellisessa sarjassa. Vuoden aikakauslehtimainoksena palkittiin HJK Helsingin Töölön Ihme. Mainoksen toteutti Intohimotoimisto Cassius.

Vuoden 2013 yleisölehtien sarjassa voittajaksi valittiin Suomen luonnonsuojeluliiton Suomen Luonto -lehti. Ammatti- ja järjestölehdistä sarjansa voitti Ulkopolitiikka ja asiakaslehdistä Chydenius.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone