Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Hyvä yritys -kampanja näkyy laajasti medioissa

15.9.2022 08:48Uutiset » Toimiala
Hyvä yritys -kampanjassa on sanoitettu uudelleen ikonisia mainoksia. Kuva: eki.fi/hyvayritys

Elinkeinoelämän kampanja yritysten merkityksestä suomalaiselle hyvinvoinnille näkyy syksyn aikana laajasti medioissa. Televisiossa, leffateattereissa, lehdissä, netissä ja somessa kerrotaan mainonnan keinoin yritysten roolista suomalaisen hyvinvoinnin varmistajana. Kampanjassa hyödynnetään ikonisia mainoksia uudelleen sanoitettuna.

EK on kampanjan rahoittaja ja mukana on useita tunnettuja yrityksiä.  Kampanjassa hyödynnetään monia brändejä ja tuttuja mainoksia. Esimerkiksi Saarioisen Äitien tekemä ruoka, Pauligin Taidolla ja tunteella, Fazerin Sanokaa Fazer, kun haluatte hyvää tai Nesteen Yhden pysähdyksen taktiikka ovat mainostoimisto Bob the Robotin käsittelyssä saaneet uudet sanoitukset.

Kampanjassa kerrotaan, että hyvillä yrityksillä ei ole harmaita päiviä. Suomalaisten tileille maksetut palkat ja yhteiseen kassaan tilitetyt verot luovat suomalaisten yhteistä hyvinvointia. Hyvät yritykset työllistävät yhteensä lähes 1,7 miljoonaa suomalaista eri sektoreille, kautta maan.

EK perustelee kampanjaa sillä, että yritykset jäävät usein varjoon, kun puhutaan suomalaisesta hyvinvoinnista. Yrityksillä on kuitenkin ratkaiseva rooli hyvinvointiyhteiskunnassamme: ne rahoittavat sen.

Share: