Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Helsingin Sanomille uusi markkinoinnin johtaja

20.1.2023 08:55Uutiset » Toimiala
HS:n markkinoinnin uusi vetäjä Laura Hyvärinen. Kuva: Sanoma/Samuli Pulkkinen.

Laura Hyvärinen on aloittanut 2. tammikuuta Helsingin Sanomien markkinoinnin vetäjänä. Hyvärinen vastaa Head of Marketing -roolissaan HS:n markkinoinnista ja johtaa HS:n brändimarkkinointia sekä sitä tekevää tiimiä.

Hän vastaa mm. markkinoinnin strategisesta suunnittelusta sekä operatiivisesta toteuttamisesta.

– Brändimarkkinoinnissa tehtävämme on luoda uutta kysyntää ja vahvistaa halua olla HS:n tilaaja sekä vahvistaa emotionaalista suhdetta brändiin. Varsinkin nyt, kun kulutusta supistetaan, on erityisen tärkeä kommunikoida HS:n tuomaa arvoa asiakkailleen. Lauralla on kokemuksensa ansiosta mahtavat valmiudet vahvistaa brändimarkkinoinnin tuomaa liiketaloudellista arvoa entisestään, Uutis- ja featuremedian markkinoinnin ja portfoliokehityksen johtaja, Hyvärisen esihenkilö Heidi Björklöf sanoo.

Hyvärinen siirtyi tehtävään Sanoman sisältä, Suplan markkinoinnin vetäjän paikalta. Hänen tavoitteenaan on hyödyntää sekä audio & viihdealalta saatuja oppeja, että osaamistaan digitaalisesta tilausliiketoiminnasta Helsingin Sanomien markkinoinnissa. Markkinointia Hyvärinen haluaa tehdä ihminen edellä ja päästä irti pelkästään tuotekeskeisestä insinööriajattelusta ja sen sijaan tutustua kuluttajien elämään ja sen haasteisiin.

Share: