Grano ja SUL laajentavat yhteistyötään

19.1.2017 08:00Uutiset » Toimiala
Kuva: Helsinki City Run.

Grano Oy ja Suomen Urheiluliitto ovat laajentaneet yhteistyötään ja uuden sopimuksen myötä Grano on Suomen Urheiluliiton, Helsinki City Runin ja vuoden 2018 Ruotsi-ottelun yhteistyökumppani.

Grano hakee tiedotteen mukaan yhteistyön kautta tunnettuutta uusissa kohderyhmissä. Grano on uudistanut koko strategiansa ja investoinut vahvasti uuteen markkinaan. Osana tätä muutosta myös Granon brändiin panostetaan. Profiloitumalla erityisesti juoksuun tavoitellaan uuttaa korkeasti koulutettua ja elämyshakuista päättäjäkohderyhmää.

Suomen Urheiluliitto sitoutuu käyttämään suurtulosteissa ja painotuotteissa Grano Oy:n palveluita.

– Nyt tukenamme on kumppani, joka osaa tuoda näkemystä, mutta myös kustannustehokkuutta markkinointiviestinnän ja tapahtumanäkyvyyden toteuttamiseen, iloitsee Suomen Urheiluliiton markkinointiyhtiön toimitusjohtaja Auli Miettinen.

– Markkinointiyhteistyössä on aidosti kuunneltu Granon toiveita ja näkyvyyden lisäksi tulemme toteuttamaan monia yhteisiä sisäisiä ja ulkoisia tapahtumia. Lajina yleisurheilu ja juoksu tarjoavat meille keinoja niin sisäisen kuin ulkoisenkin markkinointiviestinnän toteuttamiseen, kertoo Granon markkinointijohtaja Tiina Karppinen.

Grano-konsernissa työskentelee 820 henkilöä ja konsernin liikevaihto on noin 90 miljoonaa euroa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone