G-Print kampanjoi paperitietoisuuden puolesta

12.10.2009 16:01Uutiset » Toimiala

G-Printin ”ON” -kampanjassa ruotsalainen paperinvalmistaja Grycksbo Paper käyttää apunaan huumoria, kun se kertoo painetun viestinnän eduista. Kampanja koostuu hauskoista ja yllättävistä videoklipeistä, joissa ihmiset joutuvat selviytymään paperittomassa maailmassa.

Kampanjasivustolla on myös runsaasti paperitietoutta ja sitä kautta voi tilata painettua lisämateriaalia. Kampanja huipentuu paperitietoisuuspäivään. Se on Grycksbon tehtaalla järjestettävä lehdistötilaisuus, joka näytetään suorana lähetyksenä kampanjasivustolla, jossa myös sen tarkka päivämäärä tullaan ilmoittamaan.

Videoklippejä ja muuta paperitietoa voi katsella osoitteessa www.gprint.com/paperaid.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone