Cosmopolitan Sanomalta Fokus Medialle

28.11.2017 07:50Uutiset » Toimiala
Cosmopolitanin tuoteperhe nyt.

Cosmopolitan-aikakauslehteä kustantaa ensi vuoden alusta alkaen Fokus Media Finland. Liiketoimintakaupan myötä viisi henkilöä siirtyy Sanomalta Fokus Mediaan.

Sanoma on julkaissut nuorille naisille suunnattua lehteä Hearst Magazines Internationalin lisenssillä.

– Sanoman Cosmopolitan-lisenssi päättyy vuodenvaihteessa. Hienoa, että Cosmopolitanille löytyi jatkaja Fokus Mediasta. Jatkossa tavoittelemme nuorten naisten kohderyhmää erityisesti Me Naisilla, joka tavoittaa heidät erinomaisesti varsinkin digitaalisissa kanavissa. Me Naisten verkkosivun käyntien määrä on kasvanut paljon, ja sivuston käyntiennätys on rikottu kesän jälkeen useita kertoja. Lehdistämme erityisesti myös Sport on nuorten naisten suosiossa, Sanoma Lifestylen johtaja Johanna Lahti sanoo.

– Fokus Median portfolioon Cosmopolitan sopii erinomaisesti. Yhdessä Fit-lehden ja Ellen kanssa tavoitamme nuorten naisten kohderyhmän ainutlaatuisen tehokkaasti sekä printissä että verkossa, toimitusjohtaja Tapani Pitzen sanoo.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone