Burger King uudistaa brändi-identiteettinsä

14.1.2021 08:03Uutiset » Toimiala
Uudistuksessa otetaan käyttöön uusi minimalistinen logo sekä uusi fontti, joka on nimeltään Flame. Myös työasut uudistuvat. Uudet tuotepakkaukset sisältävät logon, rohkeat värit ja hauskasti kuvitetut tuotteiden ainesosat. Kuva: Restel.

Restel-konserniin kuuluva Burger King on vuodesta 1954 lähtien kannustanut asiakkaita nauttimaan pikaruokakokemuksesta omalla tyylillään Have It Your Way -lupauksensa mukaisesti. Nyt ketju ottaa merkittävän askeleen uudistamalla visuaalisen brändi-identiteettinsä ensimmäistä kertaa yli 20 vuoteen. Muutos tulee näkymään Burger Kingin ja asiakkaiden kaikissa kohtaamispisteissä.

Kokonaisvaltaisessa uudistuksessaan Burger King päivittää tiedotteen mukaan logonsa, pakkauksensa, ravintolatilansa, työasunsa sekä digitaaliset kanavansa. Tuloksena on moderni ja itsevarma tyyli, joka kunnioittaa historiaa ja sitä, miksi Burger Kingiä rakastetaan.

Uudistuksessa otetaan käyttöön uusi minimalistinen logo sekä uusi fontti, joka on nimeltään Flame. Myös työasut uudistuvat. Uudet tuotepakkaukset sisältävät logon, rohkeat värit ja hauskasti kuvitetut tuotteiden ainesosat.

Burger Kingin uusi visuaalinen brändi-identiteetti alkaa näkyä vuoden 2021 aikana. Se on tarkoitus ottaa lähivuosien aikana käyttöön ketjun ravintoloissa ympäri maailman.

Share: