Alma Talent ja Messukeskus tapahtumayhteistyöhön

13.8.2019 07:00Uutiset » Toimiala
Messukeskuksessa järjestettiin vuonna 2018 mm. autokorjaamoalan tapahtuma. Kuva: Messukeskus.

Alma Talent ja Messukeskus Helsinki aloittavat yhteistyön päättäjille ja ammattilaisille suunnattujen toimialatapahtumien järjestämisessä. Yhteistyössä hyödynnetään kahden johtavan toimijan vahvuuksia suurten tapahtumien ja messujen järjestämisessä sekä sisältö- ja markkinointiosaamista vaikuttavimmissa kohderyhmissä.

Messukeskus on Suomen suurin tapahtuma-alan toimija, jonka tapahtumiin osallistuu vuosittain 10 000 yritysasiakasta ja yli miljoona kävijää. Vastaavasti Alma Talentin mediat tavoittavat suomalaisista päättäjistä ja valmistelijoista 70 %, sijoittajista 72 %, yrittäjistä 74 % ja vauraista kuluttajista 86 % (Lähde: TNS Mind Päättäjä 2018). Alma Median tunnetuimpia mediabrändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster.

– Yhdessä Messukeskuksen kanssa voimme tarjota suomalaisille yrityksille ja päättäjille hyötytietoa sekä laadukkaita ja ainutlaatuisia kohtaamisia, jotka tukevat heidän liiketoimintansa kehitystä ja kasvua. Tuottaaksemme mahdollisimman suurta arvoa asiakkaillemme tapahtumia kehitetään kuunnellen eri toimialojen vaikuttajia ja yrityksiä, Alma Talentin toimitusjohtaja Juha-Petri Loimovuori sanoo.

– Vahva sisältö ja oikeiden kohderyhmien törmäyttäminen ovat jokaisen onnistuneen ammattitapahtuman ydin. Alma Talentin ja Messukeskuksen tuleva yhteistyö tuo uutta kipinää ammattilaisille ja päättäjille suunnattujen tapahtumiemme kehittämiseen ja sitä kautta kasvua yhteisten asiakkaidemme liiketoimintaan, sanoo Messukeskuksen liiketoimintajohtaja Mikko Horppu.