Alma Media uudistaa mediamyyntimalliaan

6.9.2015 08:30Uutiset » Toimiala

Alma Media keskittää mediamyynnin toimintojaan ja on toteuttanut mediamyynnin kaupallisten toimintojen uudelleenorganisoinnin. Uutta yhteistä avainasiakasmyynnin organisaatiota vetää KTM Tiina Järvilehto.

Uuden, yhteisen avainasiakasmyynnin Alma Mediaratkaisujen (AMR) organisaation keskeisenä tavoitteena on tiedotteen mukaan vahvistaa Alma Median strategian mukaisesti digitaalisia mainonnan ja markkinointiviestinnän ratkaisujen kehittämistyötä, avainasiakkaiden hoitoa, myynnin tukea sekä markkinointia ja myyntiä.

AMR-organisaation johtoryhmää vetää KTM Tiina Järvilehto. Hän jatkaa myös Kauppalehden mediamyynnin johtajana. Markkinointijohtajaksi on nimitetty KTM Elina Kukkonen, joka on toiminut Kauppalehden markkinointipäällikkönä. Digimainonnan palvelut ja -kehityksen johtajana jatkaa KTM Johanna Vartiainen. AMR-johtoryhmän jäseniä ovat myös Aamulehden ja Aluemedian digimyynnin myyntijohtaja, tradenomi Kimmo Ilmavirta ja asiakkuusjohtaja eMBA Tuomas Avonius, joka toimii jatkossa myös AMR-myyntitiimin vetäjänä. Tuotekehityksestä vastaava henkilö rekrytoidaan myöhemmin.

Kuva: Tiina Järvilehto.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone