Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Viikon case: Näyttävä verkkokauppapakkaus

21.2.2020 11:35Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Vaatebrändi Billebeinon digipainetut pakkaukset vaihtavat kuosia mallistojen teemojen mukaan. Kuva: Adara.

Vaatebrändi Billebeinon näyttävät verkkokauppapakkaukset saavat hyvää asiakaspalautetta ja vastaavat kasvaviin kestävän kehityksen vaatimuksiin. Adara Pakkaus Oy:n digipainamat pakkaukset vaihtavat kuosia mallistojen teemojen mukaan. Digipaino mahdollistaa vaihtuvat kuosit ja samalla optimoi tilausmäärät.

Vahva ja korkeavaaleuksien kraftlaineri mahdollistaa tiedotteen mukaan upean värien toiston ja on kevyt, kierrätettävä ja ekologinen materiaalivalinta. Sen on valmistanut Metsä Groupiin kuuluva Metsä Board.

”Kestävä kehitys on tärkeä osa tarinaamme ja toimintaamme. Valtaosa vaatteistamme valmistetaan kokonaan kierrätetyistä materiaaleista. Emme valmista pikamuotia, vaan kestäviä, vastuullisesti tuotettuja vaatteita. Siksi myös aaltopahvi pakkausmateriaalina oli meille luonnollinen valinta. On tärkeää, että tuotteet päätyvät vahingoittumattomina asiakkaillemme, ja että heidän on helppo kierrättää pakkaus, kun se on tehnyt tehtävänsä”, kertoo Billebeinon toimitusjohtaja Juhani Putkonen.

Verkkokaupan osuus Billebeinon kokonaismyynnistä on noin 65 %. Verkkokauppapakkauksen vaihtuvat painatukset ovat Putkosen mukaan saaneet asiakkailta hyvän vastaanoton, ja pakkauksen avaamista esitellään sosiaalisessa mediassa.

Billebeino on Juhani Putkosen ja Ville Leinon vuonna 2015 perustama yritys. Nimensä yritys on saanut Ville Leinon nimestä. Kun hän pelasi jääkiekkoa NHL:ssä, hänen nimensä vääntyi usein muotoon Bille Beino.

Share: