Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

UPM esitteli langattomat hintanäytöt

11.3.2008 13:56Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Uuden sukupolven UPM Ella Store Labels -hintanäytöt esiteltiin maailman suurimmilla kaupan alan messuilla EuroShopissa, Saksan Düsseldorfissa.

UPM Ella Store Labels -hintanäytöt ovat litteitä, ohuita, joustavia ja kestäviä. Niillä on yhtiön mukaan samat erinomaiset optiset ominaisuudet kuin näyttöjen edellisessä versiossa. Hintanäyttöjä voi katsoa joka kulmasta ja ne ovat helposti luettavia hyvän kontrastinsa ansiosta. Näytön kirjasintyyli ja taitto voidaan luoda asiakkaan brändin mukaiseksi. Hintanäytöt ovat paperimaisia, mikä on saanut kiitosta vähittäiskauppiailta ja heidän asiakkailtaan.

UPM Ella Store Labels -hintanäyttöratkaisu sisältää myös nopean ja luotettavan tiedonsiirron sekä sovelluksen, joka yhdistetään kaupan tietojärjestelmiin. Ratkaisu helpottaa vähittäiskaupan tehokasta ja nopeaa hintapäivitystä, joka voidaan tehdä joko ketjuohjatusti tai myymälätasolla. Hinnan lisäksi näyttöihin voidaan myös lisätä esim. inventointi- tai varastohallintaan liittyviä tietoja helpottamaan vähittäiskauppiaan päivittäistä työtä.

Ensimmäisen sukupolven hintanäyttöjärjestelmä on ollut testikäytössä Tradeka-ketjun Lahden Euromarketissa marraskuusta 2007 lähtien. Hintaopasteet ovat saaneet positiivista palautetta asiakkailta ja vähittäiskauppiaalta.

– Olemme saaneet hyvää palautetta asiakkailtamme opasteen ulkonäöstä ja toimivuudesta. Uudet langattomat näytöt vahvistavat entisestään sähköisten hintanäyttöjemme valikoimaa. Pienten, langattomien näyttöjen avulla kauppias voi automatisoida monia tehtäviä, ja todella keskittyä palvelemaan asiakkaitaan. Myös tyylikäs ulkonäkö ja mahdollisuus tukea kaupan omaa brändiä mahdollistavat sähköisten hintanäyttöjen uudenlaisen käytön, kertoo tuotemarkkinointipäällikkö Jenni Virnes.

Lisätietoja antaa:
Tuotemarkkinointipäällikkö Jenni Virnes, UPM Corporate Venturing, puh + 044 556 0606

Lisätietoja www.ellastorelabels.com.

Share: