Sisäsuomelta uusi Sisumailer

20.11.2009 01:00Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Suora- ja kanta-asiakasmarkkinoinnin personoitaviin painotuoteratkaisuihin ja lomakkeisiin erikoistunut Sisäsuomi Oy on investoinut uuteen Herzog+Heymann -jälkikäsittelylinjaan. Investoinnin yhteydessä Sisäsuomi esittelee uuden tuotteen, Sisumailerin.

Uusi Sisumaileri voidaan tuottaa niin digipainetusta kuin perinteisesti
offsetilla painetusta, sekä arkista että rullalta. Nopea kuntoonlaitto
takaa kustannustehokkuuden. Herzog+Heymannin jälkikäsittelylinja mahdollistaa monipuoliset ratkaisut,
esimerkiksi liitteistyksen osalta. Linja on moduulirakenteisena
helposti laajennettavissa, tulevien asiakastarpeiden mukaan.

Perinteisesti Sisäsuomen ”kirjekuorta” voidaan jalostaa mm. muuttuvalla
tiedolla, stanssauksin, lakalla ja muilla erikoisefekteillä. Se voi
olla kaksipuolinen ja uuden linjan ansiosta siihen voidaan liittää myös
muuta kuin painotuote.

Uuteen linjaan investoidaan taantumasta huolimatta tai juuri siksi:
Sisäsuomi haluaa jatkossakin pysyä innovaatioiden eturintamassa.

Vienti kasvanut valuuttamuutoksista huolimatta

Sisäsuomi Oy on yksi Pohjoismaiden johtavista suoramarkkinointiin panostavista graafisista toimijoista. Yritys on keskittynyt personoituihin B-to-C – kuluttajakampanjoihin.

Suomen lisäksi Sisäsuomi toimii kaikissa Pohjoismaissa ja Venäjällä. Yrityksen liikevaihdosta noin 40 % menee vientiin. Euron vahvuudesta huolimatta suhteessa lähinaapureiden valuuttojen arvoihin Sisäsuomi on tänä vuonna kasvattanut vientiään noin kymmenellä prosentilla.

Uuden linjan asentaa ja toimittaa Müller Martini Oy, tuotanto käynnistyy tammikuussa 2010.

Linkki: www.sisasuomi.fi

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone