Ricoh teki käännettävän asiakaslehden

9.5.2014 09:50Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Ricoh asiakaslehti

Ricoh lanseerasi huhtikuussa uuden asiakaslehden, jossa käydään läpi tuotantotulostamisen liiketoiminnan mahdollisuuksia tulevaisuudessa. Lehdessä on epätavallinen ratkaisu, sillä lehden nimi on joko imagine tai nurinpäin käännettynä change. Tavallisesti kääntöä käytetään kieliversioissa, mutta molemmat osastot ovat suomen kielellä.

– Maailma muuttuu, mutta mielikuvitus antaa meille mahdollisuuden kuljettaa sitä haluamaamme suuntaan. Halusimme jakaa ajantasaista tietoa alasta ja yrittää rohkaista asiakkaitamme kehittämään toimintaansa. Uskomme, että huolellisesti koottu asiakaslehti on siihen tarkoitukseen edelleen yksi tehokkaimmista välineistä, Ricohin tuotantotulostinratkaisujen liiketoimintajohtaja Harri Salokangas sanoo.

Lehdessä omat neuvonsa antavat myös AEL:n Koulutusasiantuntijat Mirva Saajasto ja Mira Korteniemi sekä nopeasti kasvaneen DiPrintin Peter Maaronen. Ricohin asiakaslehti postitettiin Print&Median tilaajille huhtikuun numeron mukana. Lehden voi myös lukea sähköisenä tai tilata toimistolleen osoitteesta www.imaginechange.fi.

Katso yrityksen Ricoh estradisivu
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone