Raitiovaunupysäkeille digimainontaa

25.5.2015 07:35Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Ulkomainosyhtiö JCDecaux on rakentanut Helsingin ydinkeskustaan uuden digitaalisen ulkomainonnan kokonaisuuden, Digizonen. Helsingin vilkkaimmilla paikoilla sijaitsevat uudet ulkomainospinnat laajentavat yhtiön mukaan digitaalisen ulkomainonnan tavoittavuutta merkittävästi.

Digizone koostuu 24:stä 72 tuumaisesta, FullHD-tarkuudella toimivasta pinnasta, jotka on sijoitettu Helsingin keskustan vilkkaimmille raitiovaunupysäkeille pareittain. Laiteparit mahdollistavat JCDecauxin mukaan esimerkiksi interaktiivisen sisällön ja erilaiset luovat digitaaliset ratkaisut.

– Helsingin keskustan pysäkkien mainospintojen digitalisointi uudella Digizone-kokonaisuudella aloittaa uuden aikakauden suomalaisessa ulkomainonnassa. JCDecaux haluaa näin siirtää Helsingin suoraan digitaalisten metropolien aikakauteen. Helsinki on näistä pohjoisin, sanoo JCDecaux Finlandin toimitusjohtaja Klaus Kuhanen.

Kuva: Helsingin Aleksanterinkatu/JCDecaux.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone