Nestlé lanseeraa 72 erilaista KitKat-suklaata

15.5.2015 08:22Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Elintarvikejätti Nestlé tekee KitKat-suklaalevyissään suurimman pakkausuudistuksen 80 vuoteen. Markkinoille tuodaan peräti 72 pakkaukseltaan erilaista suklaata. Kampanjaan liittyy myös YouTube-mainontaa.

Pakkauksen eri versioissa esiintyy erilaisia ”välipaloja”, jotka liittyvät KitKatin kuuluisaan mainoslauseeseen ”Have a break, have a KitKat”. Versioissa on korvattu KitKatin logo vaihtoehtoisilla logoilla. Kampanjaan sisältyy myös YouTube-versio, joka on tuotettu yhteistyössä Googlen kanssa. Googlen yksi Android-ohjelmaversio on nimeltään KitKat.

Nestlé tulee kampanjoimaan tuotetta 20 markkinalla lähikuukausina. KitKatin kolmea erilaista tuotetta odotetaan tehtävän yhteensä 100 miljoonaa kappaletta. Pakkaukset painaa Nestlén pakkaustuottajien verkosto.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone