Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Mailhouse-ryhmä laajentaa palvelujaan

12.1.2018 09:20Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Mailhousen tuottamia suorakampanjatuotteita. Kuva: Mailhouse.

Suoramarkkinoinnin palveluihin erikoistunut Mailhouse-ryhmä laajentuu. Ryhmä ostaa Koliprintin kaikki osakkeet ja on perustanut uuden Loginhouse-yrityksen tarjoamaan varasto- ja logistiikkapalveluja.

Ryhmään kuuluvat Mailhousen, Koliprintin ja Loginhousen lisäksi TP Avuksenne -yritys, joka tarjoaa henkilöstöpalveluja.

Tuomo Moberg. Kuva: Mailhouse.

– Olemme moderni suoramarkkinointiin erikoistunut paino- ja postitustalo sekä täyden palvelun varasto- ja logistiikkatalo. Autamme tavoittamaan asiakkaat, suunnittelemaan osuvan kokonaisuuden sekä paketoimaan viestit myyvään pakettiin, kertoo Mailhousen toimitusjohtaja Tuomo Moberg.

Mobergista tuli yrityksen toimitusjohtaja huhtikuussa 2017, jolloin Elina Malmgren siirtyi yrityksen kehitysjohtajaksi. Moberg ja Petri Kinnari ovat yhtiöryhmän pääomistajia TP Avuksenne -yrityksen kautta.

Ryhmän liikevaihto oli vuonna 2017 noin 12 miljoonaa euroa ja liikevoitto 322 000 euroa. Henkilömäärä on 48 vakituista ja lisäksi väliaikaiset työntekijät. Ryhmä alkoi muodostua vuonna 2011, kun Itella ulkoisti asiakkuusmarkkinoinnin tuotantoyksikkönsä ja siitä tuli Mailhouse.

Ryhmällä on iso painotuotantokapasiteetti ja laaja jälkikäsittelylinjasto, joka mahdollistaa monimuotoiset ja muista painotuotteista erottuvat rakenteet. Digipainamisen avulla personointia ja vaihtuvaa dataa saadaan vaikka painotuotteen jokaiselle sivulle.

Mailhousen digipaino ja logistiikkapalvelut muuttivat uusiin tiloihin yhdessä Loginhousen kanssa vuoden 2017 lipussa. Tilat sijaitsevat Juvan Teollisuuskadulla Espoossa. Mailhouse toimii Suomen ja Ruotsin markkinoilla ja tekee vuodessa noin 45 miljoonaa lähetystä.

Suoramarkkinointiin erikoistuneen Koliprintin tuotanto sijaitsee Joensuun Enossa ja myyntiyksiköt ovat Espoossa ja Vaajakoskella. Yrityksen markkina-alue on kaikkien Pohjoismaiden lisäksi myös Venäjä. Koliprint tekee vuodessa noin 75 miljoonaa lähetystä. Yrityksen toimitusjohtajaksi nimitettiin tammikuussa Petri Veilo.

Reino Lantto

Share: