Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Kotipizzan lehti kiinnostaa asiakkaita

1.4.2021 08:15Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Quattro Stagioni -lehti on saatavilla kaikissa Kotipizzan ravintoloissa. Kuva: Print&Media/Reino Lantto.

Kotipizza-ketjun Quattro Stagioni -lehti kiinnostaa asiakkaita. Lehti lanseerattiin kolme vuotta sitten, ja sen painosmäärää on jo kasvatettu reilulla 70 prosentilla. Lehteä voi lukea pizzaravintoloissa tai ottaa mukaan sieltä. Lehti on ottanut paikkansa ketjun markkinointimateriaalien joukossa.

Neljä kertaa vuodessa ilmestyvää Quattro Stagioni -lehteä voi lukea Kotipizza-ravintoloissa ympäri Suomen. Lehti painetaan hiilineutraalisti PunaMustassa, kertoo PunaMustan tiedote.

– Asiakkaalla on pizzaa hakiessaan tai yksin syödessään yleensä hetki luppoaikaa, jolloin uppoudutaan mielellään laadukkaan lehden sisältöihin, kertoo Kotipizza Groupin markkinointijohtaja Rainer Lindqvist.

Lindqvistin mukaan Quattro Stagioni -lehden painosmäärää on kolmen vuoden takaisesta lanseerauksesta kasvatettu jo reilulla 70 prosentilla, niin pidetty se on ollut.

Asiakaslehti toimitetaan Kotipizzan 290 ravintolaan samalla tavalla kuin muukin markkinointimateriaali. Markkinointia tehdään keskitetysti, ja siinä on kumppanina PunaMusta. Yhteistyö alkoi, kun silloinen Hämeen Kirjapaino painoi Kotipizzalle tarjouskuponkivihkoja, mutta pian yhteistyö laajeni myös PunaMusta Digitalin palveluihin.

Markkinointimateriaaleja hallitaan keskitetysti

Nyt lähes kaikki Kotipizzan markkinointimateriaalit, pizzalaatikoita lukuun ottamatta, sijaitsevat fyysisesti PunaMustan varastossa ja ovat sen ylläpitämässä järjestelmässä tilattavana ja hallittavissa. Markkinointimateriaalit ovat nyt digitaalisessa tilausjärjestelmässä, jonka saldot päivittyvät reaaliaikaisesti varastotilanteen muutosten mukaan.

Kotipizza-yrittäjät voivat tilata varastosta muun muassa lahjakortteja, materiaalia paikallisiin kampanjoihinsa, ständejä, julistekehyksiä ja korona-materiaaleja sekä sisustukseen tarvittavia materiaaleja kukkalaatikoista ja sisutustauluista aterinlaatikoihin – aina Kotipizza-brändin mukaisena. PunaMusta Digitalin ylläpitämästä mediapankista löytyvät niin radiomainokset, sosiaalisen median materiaalit, kuvat, kampanjamateriaalit kuin myös yrittäjien personoitavissa olevat lehti-ilmoituspohjat, joilla varmistetaan brändin yhdenmukainen näkyvyys ympäri Suomen.

Share: