JCDecaux sai jälleen HKL:n ulkomainospaikat

2.3.2015 08:45Uutiset » Tuotteet ja palvelut

JCDecaux jatkaa Helsingin kaupungin joukkoliikenteen mainospaikkojen tarjoajana voitettuaan tarjouskilpailun raitiovaunujen, metrojunien ja -asemien mainospaikoista. JCDecaux aikoo toteuttaa kattavan digitaalisen ulkomainoskokonaisuuden metropolialueen vilkkaimmilla kohtaamispaikoilla.

HKL:n ja JCDecaux’n sopimus kattaa raitiovaunujen, metrojunien sekä metroasemien mainospaikat seuraavaksi seitsemäksi vuodeksi. JCDecaux on ylläpitänyt HKL:n mainospaikkoja jo viimeiset kuusi vuotta kestäneen sopimuskauden. Uusi sopimus alkaa 1.7.2015 ja jatkuu vuoteen 2022.

Tiedotteen mukaan viimeisen kuuden vuoden aikana ulkomainonta joukkoliikennevälineissä on kasvanut yli 50 prosenttia. Vuonna 2016 avautuva länsimetro kiihdyttää entisestään joukkoliikenteen kasvua pääkaupunkiseudulla. Uusi metrolinja ja sen tuomat mahdollisuudet voivat kasvattaa HKL:n hallinnoiman mainostilojen vuokrasopimuksen suurimmaksi sopimukseksi Suomen ulkomainosmarkkinoilla.

Kuva: JCDecaux.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone