Internetin käyttäjille ovet toimivaan tulostukseen

31.12.2007 13:04Uutiset » Tuotteet ja palvelut

HP on julkistanut uusia kumppanisuhteita ja tulostustapoja useiden verkkotoimijoiden kanssa, joita ovat muun muassa Disney.com, Windows Live Spaces, Flickr ja Graffiti Application for Facebook. Yhteistyösopimusten tavoitteena on tarjota kuluttajille mahdollisuus tulostaa internetissä tarkoituksenmukaista ja räätälöityä sisältöä.

Kumppanisuhteet ovat osa HP:n Print 2.0 -strategiaa, joka tarjoaa internetin käyttäjille uusia tulostusmahdollisuuksia. Kampanjan levinneisyydestä kertoo se, että pelkästään syyskuussa tehtiin yli 267 miljoonaa käyntiä kumppaneiden sivustoille. Jokainen käynti on osoitus parantuneesta asiakaskokemuksesta sekä uudesta tavasta kaupallistaa digitaalista sisältöä.

HP käyttää näiden kokemuksien luomisessa Web 2.0 -teknologiaa. Yhtiö julkisti strategian toukokuussa web-tulostuksen parantamiseksi. Panostusten myötä yhtiö on tehnyt monia eri alojen johtavia sivustoja entistä tulostusystävällisimmiksi.

– Ihmiset ovat turhautuneita tulostamaan webistä. Se on usein vastenmielistä ja harvoin sivut tulostuvat tavalla, jolla käyttäjä haluavat. HP:lla on teknologiaa ja asiantuntemusta luoda sellainen web-tulostuskokemus, joka tyydyttää käyttäjiä, kertoo HP:n kuvankäsittely- ja tulostusratkaisuista vastaava johtaja Vyomesh Joshi.

Joshi ja muita HP.n johtotason henkilöitä keskusteli haasteista ja mahdollisuuksista web-pohjaisesta tulostuksesta Web 2.0 Summit -tapahtumassa, joka järjestettiin San Franciscossa. Lisätietoa on saatavilla osoitteessa: www.hp.com/go/web20summit.

Lisätietoja www.hp.fi.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone