Heidelberg ja Kodak CTP-yhteistyöhön

15.10.2010 14:17Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Heidelberg&Kodak

Heidelberg Finland Oy ja Kodak Oy ovat sopineet yhteistyöstä CTP-laitteiden huollossa. Tänään julkaistulla sopimuksella molempien yhtiöiden CTP-tulostimien ja oheislaitteiden huollot yhdistetään 1.11.2010. Asiakkaille tämä merkitsee yhtiöiden mukaan entistä parempia resursseja, nopeampia vasteaikoja ja suurempaa joustavuutta.

Heidelberg markkinoi kattavaa valikoimaa Suprasetter-levytulostimia offsetpainoille. Kodak markkinoi levytulostimia offsetpainoille ja fleksotuotantoon. Molemmilla yhtiöillä on erittäin vahva markkina-asema.

Yhteistyöllä parempaa palvelua

– Painoteollisuus elää voimakkaassa muutoksessa ja painojen on tavalla tai toisella yhdistettävä resursseja selviytyäkseen kotimaisesta ja ulkomaisesta kilpailusta, sanoi Heidelbergin maajohtaja Jarkko Saastamoinen.

– Graafisen teollisuuden laitevalmistajat ovat samojen haasteiden edessä. Pystyäksemme tarjoamaan painolaitoksille korkealuokkaista palvelua supistuneilla markkinoilla, meidän pitää myös optimoida resurssejamme, siellä missä se on mahdollista. Tänään julkaistu yhteistyösopimus CTP-laitteiden huollossa on yksi esimerkki tästä.

Saastamoisen mukaan yhteistyö tulee entisestään parantamaan molempien laitetoimittajien huoltovalmiutta ja joustavuutta. Kodak Oy:n nimissä toimiva yhdistetty CTP-huolto on taloudellisesti turvatuissa käsissä, organisaatiossa joka keskittyy vain graafisen teollisuuden prepress-järjestelmien huoltotoimintaan. Näin voidaan taata mm. huoltohenkilöstön jatkuva koulutus sekä entistä parempi joustavuus asiakkaiden tarpeiden mukaan.

Asiakkaille helppo muutos

Asiakkaiden kannalta tehty sopimus ei aiheuta muutoksia huoltojen tilaamiseen. Heidelbergin laitteiden huoltosopimukset ja huoltotilaukset hoidetaan Heidelbergin kanssa kuten ennenkin, huollon asiakaspalvelu puh (09) 7589 320. Ainoa muutos on entistä laajempi ja osaavampi huolto-organisaatio, jonka valmius tarjota palveluita on entistäkin parempi.

– Viime aikoina kirjapainojen työnkulkuun liittyvät ratkaisut ovat nousseet yhä tärkeämpään rooliin ja ovat keskeisessä asemassa Heidelbergin strategiassa, joten Prinect-ratkaisujen ohjelmistotuki ja ylläpito säilyvät Heidelberg Finlandilla kuten ennenkin, jatkaa Saastamoinen.

– Me Heidelbergillä uskomme että asiakkaamme arvostavat tavoitteitamme kilpailukyvyn kehittämisessä sekä asiakaspalvelun parantamisessa ja tulevat ottamaan huoltoyhteistyön Kodakin kanssa myönteisesti vastaan.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone