“Tärkein graafisen alan tapahtuma Suomessa”

13.1.2020 07:54Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Painettu ja digitaalinen viesti yhdessä on tehokkain tapa viestiä, uskoo Docuksen toimitusjohtaja Pasi Julin. Kuva: Print&Media.

Sign, Print & Pack -messujen suurimpiin näytteilleasettajiin lukeutuva Docus luottaa tänäkin vuonna digipainamisen ja viestinnän yhteiseen konseptiin, joka on suunnattu erityisesti palvelemaan toimialan tarpeita. Painettu ja digitaalinen viesti yhdessä on tehokkain tapa viestiä, kiteyttää Docuksen toimitusjohtaja Pasi Julin.

Julinin mukaan päätös osallistumisesta oli selkeä.

– Tämä on tärkein tapahtuma Suomessa graafisella toimialalla. Viime kerrasta saimme paljon hyviä kokemuksia ja positiivista palautetta.
Docus esittelee messuilla kumppaneidensa ratkaisuja, isoimpana Ricoh.

– Uskomme vahvasti kokonaiskonseptiin, jossa digipainaminen ja viesti ovat yhdessä paketissa. Esittelemme Ricohin tuotantojärjestelmiä sekä Docus digital signage -ratkaisuja yhdessä Samsungin kanssa. Messuille tulemme 140 neliön osastolla, mikä on yksi isoimmista.

Hyviä odotuksia vuodesta 2020

Julinilla on hyviä odotuksia vuodesta 2020.

– Kyllähän tämä tietenkin on vilkas vuosi tapahtumien puitteissa, mutta kasvua odotamme kaikkien tapahtumien ja yhteistyön kautta. Odotamme, että kasvamme kumppaneiden kanssa nopeammin kuin mitä toimialan kasvusta odotetaan. Vuonna 2019 toimitimme Ricohin painokoneita enemmän kuin koskaan aiemmin, joten siitä on hyvä jatkaa.

Graafisen viestinnän Sign, Print & Pack -ammattimessut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa. 11.–12.3.2020. Lisätietoja www.sipp.fi

Katso yrityksen Ricoh estradisivu