DMP perusti suoramarkkinointiyksikön

25.10.2010 11:37Uutiset » Tuotteet ja palvelut

DMP_Diesel

DMP-Digital Media Partners Oy on perustanut suoramarkkinoinnin toteutukseen erikoistuneen yksikön. DMP Diesel -nimeä totteleva tytäryhtiö on alkuvaiheessa keskittynyt erityisesti automarkkinoinnin rekisterien käsittelyyn ja kohderyhmäpoimintaan sekä tehokkaan kohdistetun suoramarkkinoinnin tuotantoon.

Marko Toivosen ja Nina Salosen johtama nelihenkinen tiimi siirtyi DMP:lle Editasta ja muodostaa DMP Dieselin ytimen. Uuden yksikön tavoite on nousta alansa markkinajohtajaksi jo vuoden 2011 aikana.

DMP on korkeimpaan AAA-luottoluokkaan kuuluva graafisen alan yritys, jonka liikevaihto on noin 8,6 Meur. DMP teki vahvaa kasvua myös taantumassa. Autokaupan markkinoinnin toteutuksen vuosivolyymi on noin 20 Meur. www.dmp.fi.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone