Brändinrakennusta uusin voimin

11.4.2008 18:19Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Suomeen on perustettu uusi brändinhallinnan ja markkinoinnin kokonaispalvelukonserni, johon kuuluvat juuri perustettu House of Branding Oy ja elokuussa 2007 aloittanut House of PR Oy.

Yhtiöiden tavoitteena on toimia brändinhallinnan kokonaistavaratalona, tarjoten palvelut ylimmän johdon strategiasta käytännön toteutuksiin sekä markkinointiviestinnän henkilökunnan vuokrausta projektityöhön. Yhtiöissä työskentelee tällä hetkellä kuusi henkilöä. Yhteistyökumppaniverkosto on laaja ja siihen haetaan jatkuvasti markkinoinnin ja viestinnän osaajia eri alueilta.

– Konsernissamme on nyt aluksi kaksi toisiaan täydentävää yhtiötä. House of Branding keskittyy tuloksellisen brändiviestinnän strategiseen konsultointiin liikkeenjohdolle ja House of PR keskittyy strategiseen ja operatiiviseen viestintään ja asiakkuusviestintään. Haemme vielä kumppania ainakin digitaalisen toimiston johtoon, muodostetun konsernin toimitusjohtaja Jane Moilanen kertoo.

Yhtiöiden tavoitteena on kehittää konsultoinnin tueksi ja välineiksi menetelmiä sekä sähköisiä työkaluja yhteistyökumppanien kanssa markkinalähtöiseen liiketoiminnan johtamiseen ja suunnitteluun sekä brändiarvon mittaamiseen.

– Tavoittelemme asemaa markkinoinnin strategiakonsulttina, joka pystyy palvelemaan asiakasyrityksiä kaikissa markkinointiin ja viestintään liittyvissä haasteissa aina strategiasta henkilöstövuokraan saakka. Meillä on myös muiden tulevien partnereiden kanssa neuvottelut kesken, Moilanen valoittaa.

Asiakkuuksia yhtiöllä on muun muassa rakennusalalta, digitaalisten palveluiden puolelta, päivittäistavarakaupasta sekä kustannusalalta.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Jane Moilanen, puh. 040 503 4009 ja +46 70268 9820

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone