Äänikirjoista suuri myyntikampanja

4.9.2013 08:02Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Äänikirjat ovat saaneet lisää huomiota viime vuosina, mutta ne eivät ole vielä saavuttaneet merkittävää markkina-asemaa. Nyt tavarataloihin ja marketteihin on tuotu laaja lasten CD-äänikirjavalikoima, johon kuuluu useita suosittuja lastenkirjoja.

Myyntikampanjassa ovat mukana muun muassa Vaahteramäen Eemeli, Duudsonit, Muumipeikko, Heinähattu ja Vilttitossu, Risto Räppääjä, Ella ja Peppi Pitkätossu. Kampanjan toteuttavat yhteistyössä WSOY, Kustannusosakeyhtiö Tammi ja VL Media Oy. Yhtiöt lupaavat aiempaa edullisempia hintoja kuluttajalle.

VL Median kehityspäällikkö Marko Alanko on vakuuttunut yhteistyön tuomista mahdollisuuksista. Alangon mukaan äänikirjat eivät ole Suomessa saaneet vielä merkittävää markkina-asemaa. Niiden haasteina ovat olleet korkeat tuotantokustannukset sekä kuluttajahinta. Hän uskoo näiden uudenlaisten toimintatapojen ja yhteistyökumppanuuksien muuttavan äänikirjojen asemaa kotimaisen viihteen markkinoilla.

Kuvassa WSOY:n lasten äänikirjoja.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone