Viestintää, jota pitää koskettaa

18.6.2013 21:04Uutiset » Toimiala

Asiakaslehti voi olla luova myös sillä tavalla, että siinä on paljon kosketeltavaa. Paperituottaja Sappi halusi, että painotuotteiden suunnittelijat saavat tuntumaa erilaisiin papereihin lehteä selailemalla, ja painoi What´s Next -lehden sivut viidellä eri paperilaadulla. Lisäksi kannessa on tuntuvia erikoisefektejä.

Lehti on suunnattu luoville suunnittelijoille ja sen sisältö käsittelee paperin roolia mediavalinnoissa. Sen artikkelit kertovat kuinka printti voi tukea brandia ja tuottaa mitattavia tuottoja panostuksille. Case-artikkelit esittelevät mm. RedBullin tapaa käyttää kuvastoja ja lehtiä keskeisinä viestintäkanavina asiakkaiden tavoittamiseen.
Lehden julkaisi Sappi Fine Paper Europe ja sen artikkeleja voi myös lukea lehden verkkosivuilta osoitteesta www.whatsnextmagazine.net. Samasta osoitteesta voi myös tilata lehden. Näköislehti löytyy myös verkosta osoitteesta http://viewer.zmags.com/publication/3ec7d06c

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone