Uutta hehkua Honkaan
Honkarakenne Oyj on valinnut mainostoimisto Incognito Oy:n yhteistyökumppanikseen markkinointiviestintänsä ja brändinsä rakentamiseen. Suomalainen hirsirakentamisen edelläkävijä keskittyy toimimaan maailmanlaajuisilla markkinoillaan entistä yhtenäisemmän Honka-brändin alla.
”Honka on maailmanlaajuisestikin tunnettu ja arvostettu brändi, jonka kanssa työskenteleminen on mielenkiintoista ja haastavaa. Hyödynnämme tässä työssä hyvin toimivaa kansainvälistä ICOM-verkostoamme, jonka nopeasta toiminnasta olemme saaneet jo näyttöä”, toteaa asiakkuusjohtaja Kaarina Järveläinen Incognitosta.
Incognito on itsenäinen osa Zeeland Society -konsernia ja maailmanlaajuisen ICOM The Global Communications Networkin jäsen.
Yhteistyön ensimmäinen näkyvä tulos on maaliskuussa lanseerattava aikakauslehti- ja radiokampanja ja sitä tukeva verkkokonsepti.
Kotimaan ohella Honkarakenteella on pitkät perinteet vientitoiminnasta mm. Keski-Eurooppaan ja Kauko-Itään. Viime vuosien voimakkaasti kasvaneita markkina-alueita ovat Venäjä sekä muut Itä-Euroopan maat. Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2007 noin 93 miljoonaa euroa ja henkilöstön määrä yli 400.
Lisätietoja www.honka.com ja www.incognito.fi.