UM teki parhaan sidosryhmäjulkaisun
Ulkoasiainministeriön julkaisema Kehitys-Utveckling-lehti on vuoden sidosryhmäjulkaisu. ProComin kilpailun tuomarit sanoivat lehden olevan runsas lukupaketti, joka on myös visuaalisesti houkutteleva.
UM:n lehti on maksuton ja ilmestyy neljä kertaa vuodessa. Lehden on painanut Esa Print. Lehden näköispainos löytyy UM:n verkkosivuilta.
Kakkossijan asiakas-, sidosryhmä- ja järjestölehtien kategoriassa pokkasi OP-Pohjolan OP-Pohjola. Kolmanneksi sijoittui Suomen Kansallisoopperan Ooppera & Baletti.
Vuoden paras henkilöstölehti, RAY:n Hopperi, on mukavasti täynnä elämää ja henkilöstölle tuttuja ihmisiä. Uudet työntekijät esitellään lehdessä näyttävästi, vanhojakin muistetaan. Tuomariston mukaan lehdessä on kiitettävän paljon laadukasta lukemista ja lukijaa huomioivaa ja osallistavaa sisältöä. Lehdellä oma fiiliksensä ja visuaalisuutensa, joka puskee satunnaisen rosoisuudenkin läpi.
Vuosittain järjestettävään viestinnän ammattilaisten Procomin Lehtikatsaukseen osallistui tänä vuonna 42 lehteä.