Suomalaiset asiakaslehdet menestyivät

15.12.2014 09:02Uutiset » Toimiala

Suomalaisia asiakaslehtiä on palkittu kansainvälisissä alan kilpailuissa. Yhteishyvä Live -verkkopalvelu, Yrittäjä-lehti ja PB Magazine olivat oman sarjansa voittajia New Yorkissa järjestettävässä Eddie & Ozzie Awards -gaalassa.

Alma 360:n suunnittelema ja tuottama Yhteishyvä Live voitti Ozzies Digitalin sarjan Consumer – Standalone Digital Magazine. Verkkopalvelu luotiin yhteistyössä SOK Median kanssa loppuvuodesta 2013. Joulukuussa julkistetun Brändien arvostus 2014 -tutkimuksen mukaan Yhteishyvä on suomalaisten eniten arvostama perhe- ja yleisaikakauslehti.

Suomen Yrittäjien Yrittäjä-lehti voitti gaalassa sarjan Association / Non-Profit (B-to-B) – Redesign – 6 or more Issues. Ekonomilehti.fi, Etiketti ja Living Information saivat gaalassa kunniamaininnan. Folio Magazinen järjestämässä kilpailussa palkintoja jaetaan sekä toimituksellisesta osaamisesta että visuaalisesta tasosta.

Gaalassa palkittiin myös Nordea Private Bankingin asiakaslehti PB Magazine. Lehteä tuottaa Head Office Finland. PB Magazine voitti kilpailun asiakaslehtien paras redesign -sarjan. Lehden konsepti ja ulkoasu uudistettiin alkuvuodesta 2014.

Orionin Mixtura-lehti voitti kultaa The International Corporate Media Award (ICMA) -kilpailussa. Saksalaisen The International Editorial-design & Research Forumin järjestämään kilpailuun osallistui 364 julkaisua 17 maasta. Dialogin tuottama Mixtura-lehti palkittiin Kansi & kansijuttu -sarjassa.

Kuva: Yrittäjä-lehti 6/2014.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone