Sanoman aikakauslehdistä Sanoma Lifestyle

27.10.2014 08:54Uutiset » Toimiala

Sanoma Media Finlandin aikakauslehtibrändeistä vastaava Magazine Media -liiketoimintayksikkö muuttaa nimensä Sanoma Lifestyleksi. Samalla se uudistaa organisaationsa palvelemaan naisia, perheitä ja yli 55-vuotiaita suomalaisia monikanavaisilla sisällöillä, palveluilla ja kaupallisilla ratkaisuilla.

Sanoma on valinnut nämä kohderyhmät ja palvelut uuden liiketoimintayksikön painopistealueiksi. Tiedotteen mukaan Lifestyle Median nykyinen portfolio koostuu noin kahdestakymmenestä brändistä, joista valtaosa on oman aihealueensa johtavia medioita myös digitaalisissa kanavissa.

Uuden yksikön organisaatio muodostuu kolmesta ydinkohderyhmiä palvelevasta sisältöryhmästä sekä Kaupallisesta ryhmästä, Digiryhmästä, Palvelukehityksestä ja Liiketoiminnan tuesta. Sisältöryhmät ovat Naiset, Perhe ja koti sekä Hyvä elämä. Kuhunkin sisältöryhmään on perustettu yhteisiä toimituksia ja Design-deskit, jotka vastaavat brändien visuaalisuudesta niin printissä kuin digitaalisissa kanavissa.

Kuvassa Sanoman Glorian Ruoka & Viini -lehti.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone