Print Power on hyvää sisältömarkkinointia

24.10.2014 08:31Uutiset » Toimiala

Kansainvälinen Print Power -lehti kertoo printin tehokkuudesta mainosvälineenä sekä printin ympäristöarvoista. Lehti on itsekin tehokas sisältömarkkinoija, sillä se on päässyt loppusuoralle International Content Marketing -kilpailussa.

Kansainvälinen sisältömarkkinoinnin vaikuttajajärjestö The Content Marketing Association (CMA) järjestää vuosittain parhaita sisältömarkkinointiratkaisuja palkitsevan International Content Marketing -kilpailun. Vuoden 2014 CMA:n shortlista on nyt julkaistu.

Listalle pääsi suomeksikin ilmestyvä Print Power -lehti, joka on ehdolla b2b-lehtien tuotanto ja teollisuus -sarjassa. Lehteä julkaisee kymmenellä eri kielellä eurooppalainen Print Power -hanke. Lehti on ilmestynyt vuonna 2014 kaksi kertaa. Noin puolet lehden sisällöstä on yhteistä ja loput kansallisia artikkeleita.

Kilpailuun osallistui 81 toimistoa ja yli 450 eri julkaisua ympäri maailman. Voittajat julkistetaan Lontoossa marraskuun 26. päivänä.

Kuvassa suomenkielinen Print Power -lehti.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone