Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Otavamedia uudistaa yritysmyyntiään

16.10.2017 15:50Uutiset » Toimiala
Otavamedian johtajat Tomi Takanen ja Merja Haverinen tarjoavat yrityksille omaa ja ostettua mediaa.

Otavamedia alkaa palvella yritysasiakkaita entistä kokonaisvaltaisemmin. Yrityksille tarjotaan media- ja sisältöratkaisuja, jotka sisältävät sekä yrityksen omaa että ostettua mediaa. Otavamedia korostaa uudessaan brändissään rajojen kaatamista.

Otavamedian brändiuudistuksen ytimessä on lupaus palvella yritysasiakkaita entistä kokonaisvaltaisemmin. Mediamarkkinan muutosvauhti kiihtyy ja omien medioiden rooli kasvaa myös mainostajien keskuudessa.

– Uskomme, että joukosta erottuvat ne, jotka tekevät menestyksekkäästi sekä omaa että ostettua mediaa. Mediatalona ymmärrämme molempien vahvuudet ja sen, miten niistä muodostetaan tuloksellinen kokonaisuus. Tämän ympärille rakennamme uuden ajan Otavamediaa, toimitusjohtaja Timo Kopra linjaa.

Otavamedia haluaa tuoda kentälle rohkeita avauksia siitä, miten kokonaisvaltaisella ostetun ja oman median yhteistyöllä edistetään yritysten liiketoiminnan tavoitteita ja toteutetaan strategiaa.

– Muuttuvassa mediamaailmassa yrityksillä on mahdollisuus toimia median keinoin tärkeiden kohderyhmien tavoittamiseksi ja kestävien asiakassuhteiden solmimiseksi. Haluamme rohkaista asiakkaitamme tällä tiellä eteenpäin, liiketoimintajohtaja Merja Haverinen Otavamedia OMAsta kertoo.

Uudistunut brändi ilmeineen on esillä Otavamedian kampanjassa, jonka teemana on rajattomuus. Samalla lanseerataan uusi yritysasiakkaille suunnattu verkkopalvelu yrityksille.otavamedia.fi, jossa Otavamedian tarjoamat oman ja ostetun median ratkaisut on tuotu yhteen.

– Asiakkaidemme asiantuntijatiimit räätälöidään asiakkaan tarpeiden ja tavoitteiden mukaan. Asiakasvastaavan rinnalla tiimissä voi olla mukana oman median, mediaratkaisujen, natiivimainonnan, liikkuvan kuvan tai digisuunnittelun asiantuntijoita, Otavamedian yritysmyynnistä vastaava johtaja Tomi Takanen kertoo.

Share: