Messukeskus uudisti brändiään

18.9.2013 12:31Uutiset » Toimiala

Helsingin Messukeskus on nyt Messukeskus, jonka brändi on uudistunut monella tapaa. Messukeskuksella on uusi nimi, uusi logo ja uudet verkkosivut.

Messukeskuksen strategiana on olla kohtaamismedia, ja uusi logo kuvaa messupöhinää. Uuden visuaalisen ilmeensä hiomisessa Messukeskus on tehnyt yhteistyötä viestintätoimisto Milttonin kanssa. Ilmeen ja yritystunnuksen on suunnitellut Creative Director Sampsa Voutilainen.

Uudistuva Messukeskus selkiyttää myös nimistöään. Kaikessa viestinnässä käytetään jatkossa lyhyttä perusnimeä “Messukeskus”. Nimi on sama kaikilla kielillä, ja sillä viitataan tapahtumapaikkaan, tapahtumia järjestävään tahoon ja koko kohtaamismedian brändiin.

Samalla Messukeskus ottaa käyttöön uuden kotisivun osoitteessa www.messukeskus.com ja siitä johdetut sähköpostiosoitteet muotoa etunimi.sukunimi@messukeskus.com.

Tapahtumapaikan aiempi nimi “Helsingin Messukeskus” ja toimijaan viittaava ”Suomen Messut” jäävät historiaan. Perinteikäs yritysnimi Suomen Messut Osuuskunta jatkaa elämäänsä toiminnan taustalla, kaupparekisterinimenä.

Messut ovat viidenneksi suurin media Suomessa ja Messukeskuksen mukaan vaikuttavuudeltaan medioista tuloksellisin, sosiaalisin ja elämyksellisin. Messukeskuksen tapahtumiin osallistui viime vuonna 10 000 näytteilleasettajaa ja 1,1 miljoonaa kävijää.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone