Mediapäivillä puhutaan maksullisesta sisällöstä

18.8.2015 07:42Uutiset » Toimiala

Onko aika ajanut ammattimaisen median ohi? Pitäisikö tekijöiden katsoa peiliin kuluttajien tarpeiden muuttuessa? Tämä teema puhuttaa kotimaisen media-alan konkareita media-alan ammattilaisten suurtapahtumassa Mediapäivänä.

Kotimaiset ja kansainväliset yritykset, bloggaajat ja yhteisöt tuottavat verkkoon sisältöä enemmän kuin kukaan ehtii vastaanottaa. Kuka enää kaipaa perinteistä ammattimaista mediaa, kun monenkirjavaa sisältöä on saatavilla ilmaiseksi? Mediapäivän paneelissa 25.11. kohtaavat MTV Oy:n vastaava päätoimittaja ja Mediahub Oy:n toimitusjohtaja Merja Ylä-Anttila, Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Kaius Niemi sekä Suomen Kuvalehden, Parnasson ja Kanavan päätoimittaja Ville Pernaa. Keskustelun virittäjänä VKL:n toimitusjohtaja Jukka Viitasaari.

Panelistit haastaa edeltävä Googlen puheenvuoro, jossa globaalin hakujätin News Partnerships -yksikön johtaja Madhav Chinnappa analysoi kuluttajien muuttunutta mediasuhdetta. Mediapäivä 2015 kokoaa media-alan ammattilaiset Marina Congress Centeriin 25.11.2015.

Kuvassa Kaius Niemi, Ville Pernaa ja Merja Ylä-Anttila.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone