Markkinoinnin luomua ja kultajyviä

27.1.2014 08:53Uutiset » Toimiala

Suomen Markkinointiliiton MARK:in järjestämän Kultajyvä-ilmoituskilpailun voiton veivät Kokkikartano, Syöpäsäätiö ja Helsingin kaupunki. Myös vuoden markkinointiteko ja iskulause on palkittu.

Folk Finlandin Kokkikartanolle suunnittelema “Manifesti” ja Helsingin kaupungille suunnittelema “Kello kolme yöllä” sekä Dynamon Syöpäsäätiölle suunnittelema “Laitetaan syövälle piste” pokkasivat Kultajyvät.

Markkinointi&Mainonta -lehti ja Markkinointiliitto valitsivat Vuoden 2013 Markkinointiteoksi Viking Gracen lanseerauksen. Valintaperusteena oli, että teko kasvatti sekä risteilyliiketoiminnan kokonaismarkkinaa että Viking Linen markkinaosuutta merkittävästi.

Markkinointiliiton Iskulausetoimikunta on valinnut Vuoden iskulauseeksi 2013 Pro Luomu ry:n “Luomua. Ilman muuta.” -iskulauseen. Luomun edistäjät ja viestintätoimimisto Netprofile kehittivät iskulauseen yhdessä.

Kuvassa Kokkikartanon Manifesti-ilmoitus.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone