Into-Kustannus jatkaa kasvuaan
Pienempiin kirjankustantajiin kuuluvalla Into-Kustannuksella oli hyvä vuosi 2016. Yrityksen kirjamyynti ja liikevaihto jatkoivat kasvuaan. Markkinointiin panostetaan nimittämällä Nora Varjama Innon viestintä- ja markkinointipäälliköksi.
Parin viime vuoden aikana liikevaihto on kasvanut viidenneksellä 1,3 miljoonaan. Alkuvuoden 2017 aikana kasvu on tiedotteen mukaan jatkunut, sillä tammi-helmikuun kirjamyynti on ollut lähes kaksinkertainen viime vuoteen verrattuna.
Into julkaisi viime vuonna reilut 80 tieto- ja kaunokirjaa. Myydyimmät kirjat olivat Anneli Auerin Murhalesken muistelmat, Thomas Pikettyn Pääoma 2000-luvulla ja Esko Seppäsen Mistä Suomi vaikenee?
Nora Varjama aloittaa toukokuussa Innon viestintä- ja markkinointipäällikkönä. Varjama siirtyy Intoon WSOY:n markkinointipäällikön tehtävästä. Hän on toiminut aiemmin Like Kustannuksen tiedotuspäällikkönä ja Kustannusosakeyhtiö Otavan viestintävastaavana.
– Nora vahvistaa merkittävästi markkinointi- ja viestintäosaamistamme ammattimaisella otteellaan ja pitkällisellä media- ja kustannusalan kokemuksellaan, viestintäjohtaja Mika Rönkkö sanoo.