Ikean luettelossa ”alkuperäinen kosketuskäyttöliittymä”

5.9.2014 08:17Uutiset » Toimiala

Ikea mainostaa vuoden 2015 tuotekatalogiaan Singaporessa ja Malesiassa mielenkiintoisella tavalla. Uudessa luettelossa on ”alkuperäinen kosketuskäyttöliittymä, ikuisesti kestävä patteri, heti latautuvat sivut”. Kyseessä ei ole kuitenkaan e-kirja vaan ”kirjakirja”, painettu luettelo.

Ikea luottaa painettuun luetteloon eikä pidä sitä liian vanhanaikaisena tekniikkana digitaalisena aikana. Yritys painaa Adweekin mukaan noin 200 miljoonaa luetteloa joka vuosi 27 kielellä 38 maata varten. Määrä on kaksinkertainen raamatun painokseen verrattuna.

Ikea aktivoi ihmisiä lataamaan uuden luettelon postilaatikostaan tai myymälästä. Kampanjaan kuuluu printti-, ulko-, radio- ja elokuvamainoksia sekä animoitu verkkosivu.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone