Hometalkoot-kampanja vuoden viestintätyö

11.11.2013 09:35Uutiset » Toimiala

Vuoden viestintätyö on Viestintätoimisto SEK Public Oy:n ja Ympäristöministeriön työ ”Kosteus- ja hometalkoot – Terveiden talojen puolesta”. Työ palkittiin myös Yhteiskunnallinen viestintä -kategorian parhaana MTL Communications Awards 2013 -kilpailussa.

– Ympäristöministeriön koordinoiman valtakunnallisen Kosteus- ja hometalkoot -ohjelman tavoitteena oli herättää laajaa, ratkaisuhakuista yhteiskunnallista keskustelua. Tärkeä asia onnistuttiin nostamaan yhteiskunnalliseen keskusteluun päättäjäkohderyhmässä. Kysymys on miljardiongelmasta, jota on käsitelty sen merkittävyyden vaatimalla tavalla. Pitkäjänteistä, hyvin vaiheistettua viestintätyötä, jossa kohderyhmää on motivoitu. Lisäksi työssä on hyödynnetty verkkoviestinnän mahdollisuuksia esimerkillisesti, toteaa tuomariston puheenjohtaja, Wärtsilä Oyj:n viestintäjohtaja Atte Palomäki.

Hill and Knowlton Finland Oy valittiin kilpailussa Vuoden viestintätoimistoksi. Eri kategorioissa voittaneet toimistot olivat Hill and Knowlton Finland, Drum, Viestintätoimisto Deski, Kurio, Ellun Kanat, SEK Public sekä Netprofile. Miltton sai kunniamaininnan.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone