Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Coca-Colaa omalla nimellä

21.5.2013 10:09Uutiset » Toimiala

Pekka voi nyt juoda kolansa nimikkopullostaan. Coca-Colaa saa ostaa Suomestakin suosituimpien nimien etiketeillä varustettuna. Kampanja on Coca-Colan kaikkien aikojen laajin personoitu brändikampanja Euroopassa. Yhtiön kumppani on HP, ja HP Indigo -digitaalipainot tuottivat ennätykselliset 800 miljoonaa personoitua etikettiä 32 maahan.

Personoidut etiketit painettiin HP Indigo WS6000 -sarjan digitaalipainokoneilla. Share a Coke -kampanja käynnistettiin Euroopassa 1.5.2013. Kampanjan avulla Coca-Cola haluaa puhutella suoraan kuluttajia 32 maassa. Coca-Cola-, Coca-Cola Light- ja Coca-Cola Zero -pullojen perinteinen Coca-Cola-logo on vaihdettu kunkin maan 150 suosituimpaan etu-, lempi- ja hellittelynimeen.

Kampanjaa tukee markkinointiohjelma netissä. Fyysisten Coca-Cola-pakkausten lisäksi kampanjaan liittyy www.shareacoke.fi-sivusto, jolla kuluttajat voivat jakaa Share a Coke -kampanjan kokemuksiaan sekä luoda ja lähettää omia virtuaalitölkkejä kavereilleen. Sivusto tarjoaa myös tietoa paikallisista Coca-Cola-tapahtumista.

Share: