Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

A-lehdille enemmistö Satokausi Mediasta

9.1.2023 08:13Uutiset » Toimiala
Satokausikalenterien tuoteperhe on laajentunut ja tietosisältö kasvanut. Kuva: Satokausi Media.

Satokausi Media ja A-lehdet yhdistävät voimansa ja kannustavat kasvisten kuluttamiseen. A-lehdet on ostanut 51 prosenttia Satokausi Media Oy:stä. Satokausi Media on vuonna 2018 aloittanut digitaalinen ruokayhteisö, ja yhtiö tuottaa sisältökampanjoita elintarvikealan mainostajille sekä Satokausikalenteria kuluttajille.

Satokausi Medialla on tiedotteen mukaan Suomen suurin digitaalinen ruokayhteisö. Yritys tuottaa sisältökampanjoita elintarvikealan mainostajille sekä suosittua Satokausikalenteria kuluttajille. Satokausi Media tavoittaa joka kuukausi 1,1 miljoonaa paremmista ruokavalinnoista kiinnostunutta suomalaista ja tuntee ruoan trendit, kasvisten sesongit ja ruoanlaittajien arjen ja toiveet.

Yhtiön liikevaihto on tiedotteen mukaan kasvussa. Huhtikuussa 2022 päättyneellä tilikaudella liikevaihto oli 1,2 miljoonaa euroa.

– Satokausi Median ja Satokausikalenterin missio lisätä kasvisten kulutusta sopii hienosti A-lehtien medioiden kestävän elämäntavan tavoitteisiin sekä A-lehtien vahvaan kokonaisuuteen kodin ja ruoan medioissa, ja kohderyhmät täydentävät toisiaan. Yhdessä voimme kasvattaa Satokausi Median vaikuttavuutta ja rakentaa uusia kiinnostavia mahdollisuuksia esimerkiksi elintarvikealan, puutarhan tai lähimatkailun mainostaja-asiakkaille, sanoo A-lehtien median liiketoimintajohtaja Anna Ruohonen.

Satokausi Media on A-lehtien itsenäinen tytäryhtiö. Sen toimitusjohtajana jatkaa Samuli Karjula sekä verkkokaupasta ja logistiikasta vastaavana johtajana Juuso Karjula. Johannes Karjula on yhtiön hallituksen jäsen.

Share: